torsdag 22. januar 2009

Hjemme igjen

 

HPIM2019 regnbyge i nord

Da er jeg vel hjemme igjen. Været var ikke det beste, det gikk over til mildvær og kraftig regn etterhvert. Dessuten blåste det ganske godt. Heldigvis har vi vedovn på hytten og da går det ganske fort å få opp varmen. Men hver gang jeg skulle ut etter ved kom det en skikkelig regnbyge og det verste var at det virket som om de kom inn fra nordvest, selv om det blåste fra sør. Solen viste seg til slutt, men da var jeg på hjemvei.

HPIM2024 solnedgang

6 kommentarer:

  1. Hei, kjekt å sjå at du har fått blogg! Primula capitata som eg fekk hos deg i haust står og blomstrar så fint på planterommet, det har den gjort heilt sidan eg fekk den så eg har ikkje hatt hjerte til å sette den ut...

    SvarSlett
  2. Kjekt at den lever, mine står ute og de blomstrer iallefall ikke enda. Men til våren håper jeg de kommer i blomst igjen.

    SvarSlett
  3. Det et alltid kjekt med nye bloggere:)
    Det nederste bildet ditt var bare kjempeflott!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny blogg, og velkommen i bloggeverden.

    SvarSlett
  5. Takk for kommentarer, kjekt å bli ønsket velkommen.

    SvarSlett
  6. Og då får du di første utfordring, du finn den inne hos meg!

    SvarSlett