søndag 29. juli 2012

Rosa roser

Vi har veldig skiftende sommervær for tiden. Fredag var det skikkelig regnvær. I går hadde vi fint vær og sol hele dagen. I dag har det vært ganske fint, vekslende mellom sol og skyer. I ettermiddag har det gått noen kraftige lokale byger forbi, men like etterpå skinner solen igjen.

Noen roser blomstrer hos meg. Det er visst ingen hemmelighet at jeg liker rosatoner i hagen.

DSC_0903'Queen Elisabeth'

 

DSC_0911'Mary Rose'

 

DSC_0932 'Astrid Lindgren'

 

DSC_0943'Bonica 82'

10 kommentarer:

  1. Der var den ja,Astrid Lindgren sammen med flere andre skjønnheter!Alle disse var såå lekre!

    SvarSlett
  2. Mye fint rosa her.....har faktisk Queen Elizabeth jeg også, har glemt å sjekke om den har blitt borte i år. Bonica er en vinner...den er herdig.

    SvarSlett
  3. Vakre, robuste rosa roser! Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Heisan. Været kan eg kjenna godt igjen, men dei fine rosene finn eg ikkje hos meg. Takk for titten. Ha det godt.

    SvarSlett
  5. Rosa roser er bare så nydelig! Er veldig enig med deg angående farger :-)

    SvarSlett
  6. Nydelige rosebilder! Jeg er også glad i rosa blomster, og har kjøpt buskrosen `Queen of Sweden`i år. Dessverre spiste hjorten opp alle knuppene før den fikk springe ut.....
    Det blir nok flere roser, ser jeg ;)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  7. Så mange vakre roser du har ! Vi slipper heldigvis å vanne i år - det er trøsten. Ønsker en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Et flott knippe med rosa roser! Veldig fine alle sammen :-)

    Mange regnbyger, men så lenge det er sol innimellom, så hjelper det jo :-)

    SvarSlett
  9. Så nydelige rosa roser du har i hagen din.
    Her er også svært skiftende vær og mye regn.

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  10. Helt nydelige roser du har, de er prøvd her også, men de tålte ikke monstervinteren i fjor. Synd med alt regnet i år (som i fjor), men været får vi ikke endret på.... eller..., nei det er nok det beste at vi ikke endrer på været ;)

    SvarSlett