søndag 10. februar 2013

Pretty in pink

Rosatoner er en favoritt i hagen, så når Anne på Moseplassen utlyser konkurranse blir det nesten vanskelig å velge.

DSC_0077DSC_0088DSC_0145

Fuksia og liljer,

DSC_0754DSC_0614DSC_1015

primula og klematis,

DSC_0142DSC_0096DSC_0146

mer liljer,

HPIM5272DSC_0746HPIM5380

vårfloks, geranium og primula,

DSC_0916DSC_1000DSC_0943

roser

DSC_0228

en høstanemone,

DSC_0138

og til slutt Lilium 'Enjoy' , som blir min kandidat i X-faktor blomsterutgaven: rosa. Denne liljen var ny for meg i 2012. Jeg falt for den rene blomsten og fargesjatteringene i rosa.

10 kommentarer:

  1. Den liljen var superlekker! Jeg har notert meg navnet ;-)

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Den var virkelig lekker! Jeg elsker liljer, så navnet er herved notert :)

    SvarSlett
  3. Hej Mariann
    Det var da en fin fin lilje - bølgerne i kanten gør den ekstra speciel!

    Held og lykke i konkurrencen!

    SvarSlett
  4. Takk for kommentaren på mitt ROSA innlegg. Tror kanskje du har rett i at det kan være en Happy Single Wink. Har korrigert teksten på innlegget for det skal jo være mest mulig riktig. Fint å få oppklaring, så vet jeg hva jeg skal se etter når jeg skal kjøpe nye:-) Mye flott i rosa her hos det!

    Brita

    SvarSlett
  5. Oj, så mye vakkert i rosa hos deg. Forstår godt at valget ditt ble vanskelig. Da er det bare å glede seg til sommeren :-) Ønsker deg en ny fin uke:-)

    SvarSlett
  6. Den rosa lilja "på tredje rad" sett ovefra og til venstre, den med rødt felt, har jeg prøvd å kjøpe.
    Det ble noe annet som blomstret pga feilmerking.
    Men jeg gir meg ikke.........den vil jeg ha :)

    SvarSlett
  7. oioi så mye flott da!
    Morro at du er med på konkurranse Mariann :D

    SvarSlett
  8. Så mange lekre rosa planter du har i hagen, lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  9. Rosa er favoritt blomsterfargen min, og hos deg var det mange nydelig blomster. Liljen din har absolutt x-faktor :-)
    Lykke til!

    SvarSlett
  10. Her var det mye flott i rosa!
    Flott inspirasjon og nydelig lilje.

    SvarSlett